МОНГОЛЧУУД МЕДИАГ ХЭРХЭН ХЭРЭГЛЭЖ БАЙНА ВЭ?
MMCG КОМПАНИЙН ЗУРГАА ДАХЬ ЖИЛДЭЭ ГҮЙЦЭТГЭЖ БУЙ “ҮНДЭСНИЙ МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА-2020” ТАЙЛАНГААС ТАНИЛЦУУЛЖ БАЙНА.
“ҮНДЭСНИЙ МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА-2020”
Тус судалгаанд 17 аймаг, 26 сум суурингийн 2500 орчим хүнийг хамруулсан бөгөөд үндэсний төлөөлөх чадвар бүхий АНХНЫ МЕДИА СУДАЛГАА юм. Энэ судалгаа тухайн улсын хэрэглэгчдийн медиа хэрэглээ, амьдралын хэв маягийг харуулдаг. Дэлхийн томоохон судалгааны агентлагууд жил бүр гаргаж танилцуулдаг байна.
МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ СУДАЛГАА БАЙГУУЛЛАГУУДЫН ЗОРИЛТОТ ЗАХ ЗЭЭЛЭЭ ОЙЛГОХ, ОНОВЧТОЙ, ҮР АШИГТАЙ МЕДИА ТӨЛӨВЛӨЛТ ХИЙХЭД ТУСАЛДАГ.
9 ТӨРЛИЙН 300 ГАРУЙ ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭРЭГСЛИЙН ХЭРЭГЛЭЭ, РЕЙТИНГ
МОНГОЛЧУУДЫН СҮҮЛИЙН 6 ЖИЛИЙН МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ДИНАМИК ӨӨРЧЛӨЛТ
СОШИАЛ ОРЧИНД ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛД /FAKE NEWS/ ХАНДАХ ХАНДЛАГЫГ ДЭЛГЭРҮҮЛЭН СУДАЛЛАА
GENERATION /GENERATION Z, MILLENNIAL, GENERATION X, BABY BOOMERS / ТУС БҮРИЙН МЕДИА ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ОНЦЛОГУУДЫГ ХАРАХ БОЛОМЖТОЙ.
ШИНЭ ҮЕИЙН СОНГОЛТ ПОДКАСТЫН ХЭРЭГЛЭЭ, ХАНДЛАГЫГ ХАРАХ БОЛОМЖТОЙ БОЛЛОО.
СОШИАЛ ОРЧИНД БОЛОН, СПОРТ, УРЛАГИЙН САЛБАРЫН ТОП INFLUENCER-ҮҮДИЙГ ХАРАХ БОЛОМЖТОЙ БОЛЛОО.
Холбоотой мэдээлэл доорх линкээр орж үзээрэй.